RSS

3 ani de proiecte inedite in mediere !

24 Noi

Astazi se implinesc 3 ani de cand am depus dosarul pentru obtinerea licentei de mediator ! In urma cu 3 ani, distinsa mea colega si frumoasa si desteapta ( sîc!!!, nu sic ! 🙂 ), Emilia Ion, m-a ajutat sa-mi intocmesc rapid dosarul, pentru a nu pierde ultima sambata din luna ! Ba, mai mult, l-a si depus, in calitate de mandatar, la secretariatul Consiliului de Mediere 🙂   
Am avut parte de o formare de exceptie, apreciez eu, datorita domnului Claudiu Ignat, pionier al medierii in Romania, excelent formator, profesor, avocat, mediator si speaker dar mai ales datorita caracterului uman de care a dat dovada atat in timpul cursurilor cat si dupa finalizarea acestora ! Cu o inteligenta uluitoare, cu o capacitate de sinteza greu de egalat si o spontaneitate debordanta, domnia sa nu putea sa produca, afirm eu cu subiectivism, altceva decat ceea ce vestitul proverb romanesc o spune: ” Ce naste din pisica, soarece mananca ” 🙂 Pentru aceasta, nu am decat sa-i multumesc, inca odata !

Asadar, 3 ani de activitate in Institutia Medierii, 3 ani de activitate in care m-am simtit implinit, punctand din cand in cand, evenimente unice ca abordare in istoria medierii printre care amintesc celebrul, de acum, „DIVORT ONLINE”, al carui „parinte” ma revendic, cat si existenta in Baia Mare a unicului „PARC AL MEDIATORILOR” din Romania, in acest proiect, fiind sustinut neconditionat de catre actualul presedinte al Consiliului de Mediere, domnul Mugur Mitroi, in toate demersurile si actiunile ce se reclamau ca fiind absolut necesare pentru realizarea unui astfel de proiect. Desemenea amintesc si concursul domnului Vasile Barbul, City-Managerul Baii Mari, fara de care, acest proiect nu ar fi existat. 

Evident, nu ma voi opri aici, si tin sa multumesc deasemenea, TUTUROR CLIENTILOR MEI, fara de care dezvoltarea mea profesionala de-a lungul timpului nu ar fi fost posibila dar si colegilor mei mediatori cu care am colaborat pe diverse domenii precum si tuturor celor care m-au sustinut si au ales sa lucreze alaturi de mine ! 

Cred ca este timpul acum, dupa dobandirea unei vaste experiente acumulate in acesti 3 ani, sa declar ca proiect personal, conceptul pe care l-am intrezarit cu mult timp in urma: MEDIEREA NEXT LEVEL ! 🙂
©Mediator Negreanu Aurelian Catalin

Birou de Mediator Negreanu Aurelian Catalin

Romania 430222

Baia Mare, Str. George Cosbuc 27/13

GSM Tel: 0740 827 827

WhatsApp & Viber : 00 4 0740 827 827

Skype: popac1975 ( Mediator Negreanu Aurelian Catalin)

website: http://www.mediatorbaiamare.wordpress.com
email: mediatornegreanu@gmail.com
Facebook: Negreanu Aurelian Catalin (Mediator)

Twitter: Mediator Baia Mare

LinkedIn: Negreanu Aurelian Catalin – Mediator

© Ideile si conceptele si continutul cuprinse in prezentul material se supun rigorilor legii privind drepturile de autor si nu pot fi insusite sau folosite fara acordul autorului.

#divorteazaonline

 
2 comentarii

Scris de pe 24 Noiembrie 2016 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „3 ani de proiecte inedite in mediere !

  1. Alexandra

    16 Decembrie 2015 at 02:43

    Buna.ma numesc Alexandra.actualul meu iubit este căsătorit are 2 copii.de ceva timp nu se mai înțelege cu soția si am decis sa ne mutam împreuna.neam ferit cât mai mult sa nu se afle povestea noastră de dragoste ca sa nu creăm alte probleme.la un moment dat soția a aflat de relația noastră si de aici a început totul.nu le mai da voie copiiilor sa vb cu tatăl lor.absolut deloc nici la telefon nici pe internet.mentionez ca tatăl copiiilor este in străinătate pt a le asigura copiilor tot ce le trebuie.ce am putea face in situația asta?va mulțumesc.

     
    • Mediator Baia Mare

      16 Decembrie 2015 at 05:24

      Intrebarea este prea vaga ca sa imi pot da seama la ce anume va referiti atunci cand cereti sfatul. De aceea va indemn sa ma contactati prin unul din mijloacele de comunicare pe care le afisez la sfarsitul fiecarui articol. Va multumesc

       

Lasă un răspuns

 
